Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Cât valoreaza viața unui câine? | Partea a II – a
16720
post-template-default,single,single-post,postid-16720,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Cât valoreaza viața unui câine Partea a II - a

Cât valoreaza viața unui câine? | Partea a II – a

Acest tip de calcul are unele probleme evidente. De exemplu, asta înseamnă că viața gospodinelor nu are valoare pentru că nu obține venituri? Când folosim o astfel de metodă de calcul al valorii unei vieți, descoperim că viața bărbaților valorează de obicei mai mult decât viața femeilor; viața celor bogați valorează mai mult decât viețile săracilor; și atât cei foarte tineri, cât și cei foarte bătrâni sunt în esență lipsiți de valoare economică. Din acest motiv, în ultimii ani, economiștii au trecut la un sistem de măsurare mai psihologic bazat pe presupunerea că lucrurile au cu adevărat valoare economică doar în măsura în care oamenii sunt dispuși să plătească pentru ele. Astfel, întrebarea devine: „Cât de mult sunt dispuși oamenii să plătească pentru o viață?”

Aceasta se dovedește a fi o întrebare dificilă de răspuns. La urma urmei, mulți oameni ar plăti tot ceea ce au (și mai multe) pentru a evita o anumită moarte și, probabil, nu există o sumă de bani pe care majoritatea oamenilor ar accepta-o ca o compensație adecvată pentru moarte. Economiștii au redefinit problema, transformând-o în cât de mulți oameni ar fi dispuși să plătească pentru a reduce riscul de a muri astăzi. În loc să încerce să aprecieze prețul vieții întregi, această metodă încearcă să măsoare cât de mulți oameni sunt dispuși să plătească pentru mici schimbări în șansa lor de a muri. De fapt, ei determină ceea ce sunteți dispus să plătiți pentru fiecare punct procentual de reducere a riscului și apoi, folosind o mulțime de matematică de mare putere, deduc valoarea dolarului pe care societatea o plasează pe viața rămasă a acelei persoane.

Aceasta este tactica folosită de această echipă de cercetare din Oklahoma. Au examinat 4.682 de proprietari de câini și le-au prezentat un scenariu de acest fel: Să presupunem că a existat un focar de o formă de gripă canină în care 12% din toți câinii din zonă sunt așteptați să contracteze boala și să moară ca urmare. Să presupunem acum că există un vaccin care ar reduce riscul de a muri de câine de la 12 la 2 la 2%. Acest vaccin ar fi eficient doar un an. Cât de mult (de la 5 la 3000 USD) ar fi proprietarul câinelui dispus să plătească pentru a primi acest tratament?

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.