Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Ce putem sa facem pentru a avea mai multa rezistenta – VI
16875
post-template-default,single,single-post,postid-16875,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Ce putem sa facem pentru a avea mai multa rezistenta - VI

Ce putem sa facem pentru a avea mai multa rezistenta – VI

Un alt studiu a avut rezultate similare, constatand ca participantii care au exercitat cu muzica s-au antreNAT mai mult decat cei care S-au antrenat fara muzica. Concluzia a fost ca muzica poate creste performanta exercitiilor fizice, poate intarzia oboseala si creste rezistenta si puterea.

10. Prioritizeaza odihna si recuperarea
Dupa toata munca aceea grea, programati-va pentru odihna si recuperare. Aproape ca suna contraintuitiv, nu?

Dar este adevarat – obtinerea unei cantitati adecvate de odihna este incredibil de importanta pentru imbunatatirea rezistentei. Un studiu a constatat ca privarea de somn va poate determina sa obositi mai repede decat ati face daca ati obtine cantitatea corecta de somn.

Si nu este vorba doar de a dormi suficient noaptea. De asemenea, ar trebui sa va odihniti intre seturi atunci cand va antrenati. Exista dovezi privind beneficiile diferitelor tehnici de recuperare intre antrenamente. Oferirea de timp muschilor pentru a se odihni intre seturi si intre antrenamente este esentiala pentru prevenirea durerii, a leziunilor musculare si a inflamatiei.

Memento: Coerenta este esentiala
Iata lucrul: cresterea rezistentei necesita efort si rabdare, deci nu este ceva ce va puteti astepta sa se intample peste noapte. Dar, daca puneti munca si o scoateti pe termen lung, veti fi uimiti de ceea ce puteti realiza.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.