Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Ce putem sa facem sa ne crestem rezistenta – IV
16877
post-template-default,single,single-post,postid-16877,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Ce putem sa facem sa ne crestem rezistenta - IV

Ce putem sa facem sa ne crestem rezistenta – IV

5. Mai putin
In timp ce multi oameni recomanda antrenamente mai lungi pentru a imbunatati rezistenta, cercetarile arata ca exercitiile scurte si intense, cum ar fi seturile HIIT, pot fi mai eficiente. Un studiu din 2018 a constatat ca un antrenament HIIT de 20 de minute poate fi de doua ori mai eficient decat alergatul sau ciclismul pentru a-ti construi rezistenta.

Un alt studiu a constatat ca planurile de alergare bazate pe HIIT au aratat imbunatatiri semnificative ale performantei atletice la alergatorii de rezistenta, deoarece acestea au imbunatatit absorbtia maxima de oxigen.

6. Adaugati o linie de pliometrie
Plyometria este ghepardul exercitiului – sunt miscari explozive care te obliga sa exerciti forta maxima in perioade scurte.

Un studiu din 2016 al jucatorilor de fotbal feminin a constatat ca un program de antrenament pliometric de 6 saptamani a imbunatatit performanta in sarituri, sprinturi, schimbare de directie si rezistenta.

7. Yoga si meditatie
Cand te simti cu adevarat stresat, rezistenta ta nu va fi la fel de mare. Aici intervin yoga si meditatia – ambele pot ajuta la reducerea sentimentelor de anxietate si stres, care, la randul lor, va pot ajuta sa imbunatatiti rezistenta si sa sporiti rezistenta.

Un studiu din 2016 a examinat 27 de studenti la medicina care au facut yoga si meditatie timp de 6 saptamani si au vazut o reducere semnificativa a stresului si au raportat mai multa rezistenta si mai putina oboseala.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.