Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Ce trebuie sa facem atunci cand lucram de acasa – Partea a III-a
16751
post-template-default,single,single-post,postid-16751,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Ce trebuie sa facem atunci cand lucram de acasa - Partea a III-a

Ce trebuie sa facem atunci cand lucram de acasa – Partea a III-a

5. Nu incercati sa prezice daca veti avea o sesiune de lucru productiva.

Am aflat din urmarirea productivitatii ca starea de spirit in care imi incep munca nu determina modul in care merge sesiunea mea de lucru. Daca ma simt anxioasa sau vulnerabila, de obicei, dureaza un pic mai mult sa-mi gasesc ritmul, dar este la fel de probabil sa fac treaba buna. Daca puteti incepe cu munca dvs. profunda, atunci urmele dvs. conditionate asociate cu a fi intr-o stare de concentrare (spre deosebire de cele care il dau inapoi) vor tinde sa preia. S-ar putea sa dureze 15-30 de minute dupa ce incepeti o munca profunda pentru a simti ca merge bine. Acest lucru este similar cu modul in care, daca mergeti la o alergare atunci cand nu va simtiti asa, este posibil sa incepeti sa va simtiti bine dupa cateva minute.

De exemplu, daca scrieti rapoarte pentru jobul dvs. si ati scris sute dintre ele, atunci odata ce intrati in flux, creierul dvs. stie in ce ordine scrieti de obicei diferitele sectiuni etc., iar conditionarea va prelua.

6. Luati-va o perioada buna de recuperare dupa ce lucrati.

Daca te-ai concentrat cu succes pe munca profunda timp de cateva ore, da-ti o recuperare buna. Daca aveti copii acasa, este posibil ca recuperarea dvs. sa fie alaturi de copiii dumneavoastra. De exemplu, una dintre rutinele mele de recuperare este sa desenez cu copilul meu o data pe zi. De obicei, taiem o imagine dintr-o revista pentru inspiratie. De asemenea, am practicat campingul cu un cort in curte. Alte optiuni sunt lucruri precum puzzle-uri sau gatitul. Nu trebuie sa credeti ca trebuie sa scapati copiii pentru a va relaxa. Incercati activitati creative cu ei.

Aceasta rutina de yoga de 20 de minute este una dintre activitatile mele pentru cand am nevoie de recuperare grea. Yoga restaurativa este cu totul diferita de yoga orientata catre exercitii. Practic, este sprijinit culcat. Uneori, copilul meu o va face cu mine. Uneori va sari asupra mea in timp ce incerc sa o fac!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.