Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Ce trebuie să știe toată lumea pentru a face față stresului | Partea a II – a
16687
post-template-default,single,single-post,postid-16687,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Ce trebuie să știe toată lumea pentru a face față stresului Partea a II - a

Ce trebuie să știe toată lumea pentru a face față stresului | Partea a II – a

  1. Înțelegeți că sentimentele subiective nu schimbă realitatea obiectivă.

Șansele tale de succes rămân adesea destul de statice, dar cât de speranță te-ai putea învârti în mod sălbatic. Când puteți accepta acest lucru, vă poate ajuta să vă simțiți mai calm. Puteți înceta să citiți prea mult în fluctuațiile nivelului subiectiv de speranță sau de speranță în orice zi sau în reacție la orice semn sau eveniment mic. Simțirea unui plus de speranță într-un anumit moment nu face succesul mai probabil, dar nici sentimentul fără speranță îl face mai puțin probabil. În timp ce acest lucru poate părea dur, acesta poate ajuta la netezirea încetinirilor emoționale ale stresului.

  1. Dacă este mai bine să abordați situația printr-o lentilă de optimism sau pesimism va depinde de cablarea dvs. Și s-ar putea să te confrunți cu oameni care au un stil cognitiv diferit.

Am un stil de abordare anxios, hipervigilant. Îmi place să anticipez multe scenarii diferite și să îmi ofer o mulțime de spațiu mental pentru a gândi cum aș face față dacă s-ar întâmpla aceste lucruri. Pe de altă parte, mama mea este o credincioasă fermă care nu se îngrijorează niciodată de nimic până nu se întâmplă. Abordarea mea pare o pierdere uriașă de timp și energie pentru cineva cu stilul cognitiv al mamei mele. Este adevărat că „risipește” multă energie emoțională pentru a gândi prin tot felul de scenarii care nu sfârșesc să se întâmple, dar abordarea mea mă ajută să limitez surprizele și îmi face mai ușor să fac față. Funcționează pentru mine și mă simt capabil să preiau situații stresante pentru că am un mecanism de coping care mi se potrivește, chiar dacă este intensiv în muncă. Trebuie să știi ce funcționează pentru tine. Atunci când stilurile cognitive ale altor persoane diferă de ale tale, este important să recunoști că abordează o situație bazată pe ceea ce funcționează cel mai bine pentru ei. Nu toți trebuie să fim la fel. Cu acceptarea, poți învăța să te bucuri de oameni care au stiluri diferite decât ale tale. Chiar dacă stilul tău natural este într-un fel, s-ar putea să te descoperi că dorești sprijinul persoanelor care au un stil diferit în anumite momente de care ai nevoie.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.