Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Cele 6 trepte ale dezamagirii – IV
16856
post-template-default,single,single-post,postid-16856,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Cele 6 trepte ale dezamagirii - IV

Cele 6 trepte ale dezamagirii – IV

Inainte de a dezvolta masura dezamagirii cu sase factori, Sommerfeld a cerut mai intai esantioane de participanti la studii universitare pentru a descrie evenimentele in care au fost dezamagiti de partenerul lor. Acest lucru i-a oferit un set de scenarii potentiale de utilizat in cel de-al doilea studiu, in care a cerut participantilor sa raspunda pe baza modului in care s-ar simti daca aceste evenimente li se vor intampla. Aceste raspunsuri i-au permis sa dezvolte un set de itemi pe care apoi i-a supus analizei statistice. In cele din urma, folosind cele sase scale, cercetatorul israelian a comparat scorurile de pe scara dezamagirii cu masurile de personalitate bazate pe modelul cu cinci factori al nevrotismului, deschiderea spre experienta , agreabilitatea , constiinta si extraversiunea .

Trecand acum la scara cu sase factori, vedeti cum ati raspunde la aceste esantioane de articole referitoare la o dezamagire recenta fata de propriul partener:

Suferinta emotionala coplesitoare: „Am simtit ca lumea mea s-a prabusit”.

Neincredere, ura si dezgust fata de celalalt : „Am simtit brusc ca nu imi pasa de acea persoana”.

Uimire cu comportamentul celuilalt: „Chiar nu as putea intelege cum ar putea face asta”.

Eforturi catre iertare si reparare : „Am incercat sa-mi dau seama cum putem avea relatii bune in ciuda celor intamplate”.

Ascunderea emotiilor: „Am incercat sa nu-mi arat sentimentele altora.”

Efort de a genera ganduri pozitive si de a depasi: „Am incercat sa ma consolez si sa accept ceea ce s-a intamplat”.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.