Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Cresterea rezistentei si metode adecvate – V
16878
post-template-default,single,single-post,postid-16878,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Cresterea rezistentei si metode adecvate - V

Cresterea rezistentei si metode adecvate – V

8. Schimbati lucrurile, dar fiti consecventi
In timp ce ideea unui „ platou de fitness ” este in mare parte mit, stiinta ne arata ca, daca facem un singur tip de exercitiu, corpurile noastre vor inceta in cele din urma sa faca progrese (adica castiguri).

Cu toate acestea, schimbarea constanta a lucrurilor poate descuraja progresul. Deci, ce sa faca o persoana? Pentru castiguri maxime de rezistenta, angajeaza-te la un antrenament care iti place de 3 pana la 4 zile pe saptamana.

Cand incepeti sa observati ca pierdeti motivatia sau nu faceti progrese, comutati rutina in cadrul antrenamentului respectiv.

Daca va plac HIIT-urile, asigurati-va ca exercitiile variaza de la o saptamana la alta sau jucati-va cu timpul (incercati 15 minute intr-o zi, 45 in urmatoarea). Daca va place sa mergeti cu bicicleta sau sa alergati, amestecati cateva intervale de viteza mai scurte intre antrenamentele la distanta.

Cheia aici este sa va prezentati in continuare pentru antrenamente. Pastrati-va la el si rezistenta voastra va creste ca un Phoenix din cenusa foarte transpirata.

9. Asculta muzica
Nu este doar in capul tau: Ascultarea muzicii care te face sa te misti poate imbunatati cu adevarat rezistenta.

Un studiu a constatat ca participantii au avut o frecventa cardiaca scazuta atunci cand lucrau in timp ce ascultau muzica, ceea ce inseamna ca au fost capabili sa depuna mai putin efort si sa se antreneze mai mult fara a obosi la fel de repede.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.