Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Cum recunosti procrastinația indusă de anxietate | Partea a III – a
16663
post-template-default,single,single-post,postid-16663,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Cum recunosti procrastinația indusă de anxietate Partea a III - a

Cum recunosti procrastinația indusă de anxietate | Partea a III – a

  1. Când anxietatea ta se manifestă ca perfecționism.

Oamenii anxioși răspund uneori la anxietatea lor cu perfecționism. Când există ceva pe care doresc să le facă cu adevărat, s-ar putea să proiecteze sarcini în moduri care sunt deasupra. Acest lucru poate provoca o sarcină care ar putea fi destul de ușor de gestionat dacă este păstrată la o scară rezonabilă, pentru a se simți complet copleșitoare și declanșa amânarea. Cu toate acestea, de multe ori persoana neliniștită nu vede că modul în care se apropie de o sarcină este peste cap în comparație cu modul în care majoritatea oamenilor ar aborda-o. Nu își dau seama că sarcina de bază în sine nu este aproape la fel de dificilă în ceea ce au transformat-o.

De ce recunoașterea anxietății te vă poate ajuta

Dacă aveți anxietate, veți avea câteva strategii pe care le utilizați pentru a trece peste ea. Dacă nu, există multe cărți și resurse pentru a vă ajuta. După ce ați etichetat o problemă ca fiind legată de anxietate, atunci puteți utiliza strategiile de gestionare a anxietății. De exemplu, puteți descompune o sarcină în bucăți mai mici pentru a o face mai ușor de gestionat. Vă veți simți încă nerăbdător, dar să faceți bucăți mici simultan vă pot ajuta să se simtă tolerabil. Pentru mine, găsesc deseori că exercițiile fizice mă ajută să fac față săptămânilor în care fac sarcini care îmi declanșează anxietatea. Uneori chiar voi face sarcini pe ale mele telefon în timp ce mergeți încet pe banda de alergare!

Dacă îi învinovățiți pe ceilalți pentru întârzierea dvs., atunci recunoașterea rolului propriei anxietăți vă poate ajuta să vă asumați responsabilitatea de sine și să vă dați cu capul. Uneori, vorbind despre anxietatea ta te poate ajuta să ai conversații productive despre probleme care trebuie rezolvate, cum ar fi atunci când iei decizii cu soțul / partenerul tău. Exprimarea vulnerabilității poate declanșa alte persoane să răspundă în moduri mai îngrijitoare, cu condiția să nu folosiți excesiv această strategie.

Recunoașterea anxietății tale te poate ajuta să te compătimezi mai mult. În loc să te binedispune pentru amânarea ta, poți să te tratezi cu drag cu privire la orice te face. Există momente în care solicitați sprijin pentru a obține o sarcină care provoacă anxietate este adecvată, mai ales dacă este vorba despre o zonă cu care, de obicei, nu ajungi la ajutor.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.