Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Cum sa cresti rezistenta: 10 obiceiuri pentru rezistenta unei gazele – II
16874
post-template-default,single,single-post,postid-16874,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
10 obiceiuri pentru rezistenta unei gazele - II

Cum sa cresti rezistenta: 10 obiceiuri pentru rezistenta unei gazele – II

Exista o multime de modalitati de a-ti construi rezistenta si nu este vorba doar de a-l acoperi la sala. Sunteti gata sa incepeti sa lucrati la aceasta rezistenta? Asezati-o si va promitem ca veti vedea rezultate. Iata 10 sfaturi sustinute de stiinta pentru a creste rezistenta.

1. Exercitiu constant
Cand va simtiti obosit, este mai probabil sa va ganditi: „Trebuie sa ma culc”, mai degraba decat „Trebuie sa ma ridic si sa-mi misc corpul”. Dar exercitiul constant este o parte cu adevarat importanta pentru imbunatatirea rezistentei si pentru a va oferi un impuls energetic atat de necesar.

Un studiu din 2017 a constatat ca participantii obositi au putut sa-si imbunatateasca nivelul de energie dupa 6 saptamani de interventie la efort.

Exercitiile fizice elibereaza si endorfine, care te ajuta sa te simti mai putin epuizat. Potrivit cercetatorilor, endorfinele ajuta la minimizarea disconfortului in timpul exercitiilor fizice, blocand practic durerea si inlocuind-o cu un sentiment de fericire.

2. Mananca o dieta echilibrata
O dieta echilibrata este importanta pentru o energie sustinuta pe tot parcursul antrenamentelor si pe parcursul zilei in general. Incercati sa mancati in principal alimente intregi – ganditi-va la multe fructe, legume, proteine ​​si grasimi sanatoase – in timp ce limitati zaharul si alimentele procesate.

Si nu uitati de carbohidrati. Este usor de demonizat carbohidratii, dar sunt o parte importanta a nutritiei echilibrate – mai ales atunci cand vine vorba de exercitii fizice.

Un studiu din 2015 a constatat ca consumul de carbohidrati cu cateva ore inainte de antrenament poate creste energia, imbunatati performanta si va poate impiedica sa va simtiti epuizati imediat.

Deoarece carbohidratii sunt sursa de combustibil a corpului nostru, alimentele precum cerealele integrale, cartofii, pastele si orezul ar trebui sa reprezinte o treime din ceea ce consumati.

Cu toate acestea, daca obiectivele dvs. de sanatate includ scaderea in greutate sau gestionarea diabetului, va recomandam sa luati in considerare limitarea carbohidratilor. Adresati-va medicului dumneavoastra pentru a va conecta la un dietetician inregistrat pentru a afla planul ideal de masa.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.