Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | De ce creierul tău vrea să mănânci mai multă ciocolată?
16595
post-template-default,single,single-post,postid-16595,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

De ce creierul tău vrea să mănânci mai multă ciocolată?

Creierul este, fără îndoială, cel mai important organ din organism și cu toții am putea face o treabă mai bună de a ne hrăni creierul.

Așa că am făcut o descoperire profundă în cercetare, pentru a vă ajuta să faceți alegeri mai inteligente în magazinul alimentar pentru a menține acea medulla oblongata puternică (sau cel puțin pentru a adăuga niște cuvinte noi, cum ar fi „medulla oblongata” în vocabularului tău).

Cafea
Să fim realiști. Nu este neapărat nevoie să lucrezi în domeniul jurnalism sau blogging pentru a spune că al tău creier iubește cafeaua. Dar suntem încântați să vă spunem că știința este de acord.

Cafeaua este bogată în antioxidanți, cum ar fi compusul fenolindan neuro-protector, care se formează în timpul prăjirii și dă cafelei gustul său amar care este caracteristic.

În timp ce cercetarea umană în acest domeniu a fost uneori controversată, o revizuire sistematică a literaturii a constatat numeroase studii care sugerează că, consumul de cafea și alte băuturi ce conțin cofeină au fost asociate cu un risc mai scăzut de declin cognitiv, Alzheimer, Parkinson și demență. Efectul s-a dovedit a fi mai puternic la femei decât la bărbați.

Un studiu a constatat că una sau două cești de cafea pe zi pe o perioadă de 3,5 ani au redus rata de insuficiență cognitivă ușoară, în timp ce mai mult de două cești de cafea pe zi sau o creștere bruscă a consumului de cafea poate crește riscul.

Ciocolata neagră
Data viitoare când vă îndoiți cu privire la luarea celei de a doua felie de tort de ciocolată, amintiți-vă acest lucru: Potrivit New England Journal of Medicine, locul unde consumul de ciocolată este cel mai mare, acolo există au cei mai mulți câștigători ai Premiului Nobel din lume. Ne place foarte mult această constatare.

Dar, serios, nu este surprinzător atunci când considerați că flavanolii din ciocolata neagră și cacao au cunoscut efecte anti-inflamatorii și antioxidante, pe care cercetările le-au descoperit pentru a ajuta la îmbunătățirea performanțelor și funcțiilor cognitive.

Într-un studiu din 2018, participanții sănătoși cărora li s-a administrat 28 de grame de ciocolată de cacao de 70% au observat o creștere a activității cerebrale legate de cunoaștere și memorie, sugerând că ciocolata neagră sporește neuro-plasticitatea și sănătatea creierului.

Doar asigurați-vă că rămâneți la o ciocolată neagră de calitate superioară și bucurați-vă de conținutul natural, fără adaos de zahăr sau grăsimi.

Somon
Aproximativ 60% din creierul dvs. este alcătuit din grăsimi, iar acizii grași omega-3 găsiți în pește pot juca un rol unic. O revizuire sistematică din anul 2018 a constatat că suplimentarea cu omega-3 pare să stimuleze sănătatea creierului și să protejeze împotriva neuro-degenerării la adulții în vârstă.

Un alt studiu a constatat că dacă se consumă mai multor pește, independent de conținutul de omega-3, pare să îmbunătățească volumul materiei cenușii, zona creierului responsabilă de controlul muscular, emoțiile, luarea deciziilor, memoria și multe altele.

Nu sunteți fan al somonului? Încercați alte variante de pești grași, cum ar fi sardine, macrou sau hering sau mergeți pe alternativa pe bază de plante cu in, chia sau nuci. Deși beneficiile sunt mult mai puține din sursele de plante, acest fapt este cauzat datorită absorbției și metabolismului redus.

Afinele
Afinele sunt bogate în antiociani și alte flavonoide care s-au dovedit a ajuta la susținerea funcției de memorie.

Un studiu din 2018 a urmărit un grup mare de bărbați de peste 20 de ani și a constatat că după ce au consumat fructele pe termen lung a fost legat de un risc redus de declin cognitiv la sfârșitul vieții.

Afinele nu sunt în sezon? Nici o problema. Coacăzele, zmeura, cireșele și alte fructe din familia acestora sunt toate un joc echitabil.

Nucile
Întotdeauna am știut că fructele cu coajă lemnoasă sunt o gustare super inteligentă și acum avem cercetarea pentru a dovedi acest lucru. Nucile sunt încărcate cu fitochimice și grăsimi polinesaturate legate de o gamă largă de beneficii pentru creier.

Cercetările au descoperit ca o dietă mediteraneană bogată în nuci poate ajuta la îmbunătățirea memoriei. Un studiu a constatat că atunci când se consumă nuci, se poate lega de o viteza de procesare îmbunătățită, flexibilitate cognitivă, memorie și funcția cognitivă globală.

Un studiu din 2012 a constatat că opt săptămâni de gustări de nuci au îmbunătățit considerabil scorurile de raționament verbal la studenții de la colegiu.

Încercați să stropiți nucile peste ovăz sau salate, amestecându-le în chili sau adăugându-le în burgeri.

Ceai verde
Nu sunteți consumator de cafea? V-am prins. O revizuire sistematică din 2017 a constatat că ceaiul verde a contribuit la îmbunătățirea memoriei, a funcției creierului și a atenției în timpul sarcinilor cognitive solicitante.

Se pare că combinația unică dintre cafeină și aminoacid l-theanina conferă ceaiului verde statutul de super-creier al creierului. Doar asigurați-vă că îl preparați fără adaos de zahăr sau cereți-l să nu fie îndulcit atunci când comandați.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.