Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Despre dezamagire in relatii – VI
16863
post-template-default,single,single-post,postid-16863,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Despre dezamagire in relatii – VI

Cu acele fatete aparent contradictorii ale dezamagirii ca uitare si iertare, Sommerfeld observa ca acestea pot reflecta cu exactitate insasi esenta dezamagirii cu cineva de care esti apropiat. Dupa cum afirma ea, „Fara indoiala, dezamagirea are potentialul de a fi foarte confuza emotional si provocatoare” (p. 1487). Totusi, faptul ca personalitatea si atasamentul joaca in acest raspuns sugereaza ca nu doar un eveniment specific poate declansa aceasta confuzie interna. In virtutea personalitatii tale si a sentimentelor tipice de securitate a relatiei, poti fi pregatit in mod special pentru a fi dezamagit de partenerul tau. In acel moment, ati putea intreba daca este intr-adevar partenerul dvs. care va dezamageste sau daca acest eveniment v-a declansat propriile anxietati si nesigurante.

Atunci, evenimentul care stimuleaza dezamagirea poate avea la fel de mult de-a face cu propria dvs. reprezentare a relatiei in mintea voastra, cat si cu comportamentul real al partenerului. Pentru a usura procesul de a depasi durerea si de a merge mai departe, autorul israelian va sugereaza sa recunoasteti ca dezamagirile sunt inevitabile. In plus, s-ar putea sa va reamintiti ca dezamagirea poate fi intr-adevar o strada cu doua sensuri si este posibil sa va dezamagiti partenerul mai mult decat ati dori sa recunoasteti.

Pe scurt, experientele dintr-o relatie stransa pot deveni cele care te lasa sa te simti frustrat, enervat si abandonat. A invata sa priviti dezamagirea ca parte a costului apropierii va poate ajuta sa deveniti un partener mai intelegator, daca nu iertator.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.