Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Meditația: ce tehnică este potrivită pentru tine?
16520
post-template-default,single,single-post,postid-16520,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Meditația: ce tehnică este potrivită pentru tine?

 

Meditația poate fi minunată pentru dumneavoastră. Cercetările arată că meditația poate ajuta la problemele de sănătate mintală, eliberează stresul, îmbunătățește memoria, vă ajută să vă luptați împotriva insomniei și să vă îmbunătățiți somnul și, practic, să vă puneți creierul în mișcare.

Mulți dintre noi încă nu au reușit să încorporeze meditația în viața de zi cu zi. Potrivit unui sondaj național pentru interviul asupra sănătății, procentul americanilor care au meditat sau chiar au încercat meditația a fost de aproximativ 10% în 2007 – și acest procent a crescut doar la aproximativ 12%. Ceea ce pune întrebarea: De ce nu suntem cei mai mulți dintre noi care meditează deja?

Cred că totul se reduce la personalizare – sau lipsa percepută a acesteia. La yoga, spre exemplu: Știm cu toții că este benefic pentru sănătate, dar am putut observa și faptul că toată lumea are exercițiile de yoga preferate. Nu ați recomanda un curs de yoga avansat pentru cineva care nu a făcut exerciții de ani de zile, așa cum nu ați recomanda un nivel mai scăzut de dificultate la yoga, cum ar fi hatha, persoanelor care doresc cu adevărat să transpire și să se provoace fizic.

Dar când vine vorba de meditație, încă avem această idee „om potrivit pentru orice” în capul nostru. Există numeroase tipuri și tehnici de meditație diferite. Găsirea celei potrivite pentru dumneavoastră este primul pas spre a face un obicei minunat din a medita. Nu vă faceți griji dacă creierul  nu pare să se oprească imediat – se întâmplă tuturor la început, indiferent de tipul de meditație.

Deci, care este cea mai potrivită metodă de a medita pentru dumneavoastră?

Dacă vă luptați cu a avea o gândire pozitivă puteți încerca meditația ghidată.

Dacă ați întâmpinat dificultăți la exercițiile fizice, recomandarea ar fi meditația pentru minte alături de yoga.

De asemenea dacă nu aveți timp pentru a medita puteți încerca „tehnica de 16 secunde” cu ajutorul câtorva exerciții de control al respirației.

Practica zilnică se bazează pe vechea tehnica de respirație atent popularizată de Buddha acum 2.600 de ani. Acest proces testat de timp va infuza instantaneu toate conversațiile din cap cu un pic de liniște – inversarea în jurul vostru încetinește, creând o aură primitoare de liniște pe care ceilalți o apreciază. Și, pe măsură ce toate interacțiunile încep să se desfășoare cu o viteză mai mică, primiți mai clar informațiile, le procesați mai obiectiv și vorbiți cu mai multă stabilitate și scop.

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.