Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Metode prin care putem sa crestem rezistenta – III
16876
post-template-default,single,single-post,postid-16876,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Metode prin care putem sa crestem rezistenta - III

Metode prin care putem sa crestem rezistenta – III

3. Ramai hidratat
Deshidratarea va poate lasa sa va simtiti slabi, obositi si epuizati mental.

Studiile au constatat ca a ramane hidratat corespunzator inainte, in timpul si dupa antrenament poate imbunatati performanta, poate intarzia oboseala si preveni ranile. Ar trebui sa beti intotdeauna cantitatea adecvata de apa pe tot parcursul zilei.

Cu toate acestea, retineti ca suprahidratarea poate avea si efecte negative.

Cercetarile arata ca a fi prea hidratat poate afecta performanta si poate creste nivelul de stres, partial, deoarece va poate lasa sa va simtiti foarte plin si va poate face, de asemenea, sa urinati mai mult.

In timp ce apa este cel mai bun pariu, unele studii au aratat ca bauturile sportive cu continut scazut de zahar si care contin electroliti pot spori performanta si pot creste rezistenta.

4. Luati o doza… de cofeina
S- a demonstrat ca cofeina imbunatateste performanta la exercitii si creste energia.

Un studiu a constatat ca combinarea cofeinei si carbohidratilor a imbunatatit performanta cu 9% comparativ cu doar apa potabila si cu 4,6% comparativ cu doar ingerarea de carbohidrati.

Alte cercetari au descoperit ca consumul de cafea poate reduce perceptia efortului, ceea ce va permite sa lucrati mai mult.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.