Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Modul de vinovatie schimba modul in care cheltuim – I
16797
post-template-default,single,single-post,postid-16797,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Modul de vinovatie schimba modul in care cheltuim - I

Modul de vinovatie schimba modul in care cheltuim – I

Putina vinovatie poate merge mult, mai ales in ceea ce priveste modul in care tratam banii.

„Adevarat! „Nervos”, foarte nervos, am fost si sunt; dar de ce vei spune ca sunt nebun? Boala imi inaspirise simturile – nu distruse – nu le-a omorat ”.

Asa incepe faimoasa poveste a lui Edgar Allen Poe. Este povestea unui criminal care devine atat de depasit cu vinovatia lor, incat halucineaza sunetele din inima victimei lor moarte. Vinovatia devine un personaj puternic din poveste, ducandu-l in cele din urma pe ucigas sa descopere trupul si sa-si recunoasca faptele gresite.

Este probabil cea mai faimoasa poveste despre puterea vinovatiei. Face aluzie la complexitatea si potenta sa mercuriala. Cand simtim ca am facut ceva gresit, psihicul nostru actioneaza intr-un mod ciudat, imprevizibil, pentru a rezolva acest sentiment.

Vinovatia nu este o emotie rezervata doar crimelor sumbre. Este o emotie pe care o cunoastem cu totii, in special in calitate de consumatori. Pentru a intelege mai bine impactul sau asupra cheltuielilor, trebuie sa ne scufundam in neuromarketingul vinovatiei.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.