Blog de SEO, Marketing Online & Lifestyle | Verificarea Instagram-ului vă face să beți mai mult?
16490
post-template-default,single,single-post,postid-16490,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Verificarea Instagram-ului vă face să beți mai mult?

Mai mult de 90% dintre tinerii adulți se află pe un site de rețea socială, cum ar fi Facebook, Twitter sau Instagram, iar majoritatea le utilizează zilnic. Un nou studiu in domeniul psihologiei, comportamentului si retelelor sociale a examinat modelele de utilizare si consum al Instagram-ului la adultii tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 29 ani. Cercetatorii au emis ipoteza ca utilizarea Instagram, mediata probabil de glamorizarea consumului de alcool, ar putea fi asociata cu un consum mai mare de alcool .

Cercetătorii nu au descoperit ceea ce se așteptau – folosirea Instagram-ului nu se traduce întotdeauna în băut. Singurul grup în care utilizarea intensă a Instagram-ului a fost asociată cu alcoolul a fost la persoanele care au avut un sentiment puternic de apartenență la grupul lor de la egal la egal.

Sentimentul apartenenței la un grup adesea indică faptul că o persoană se identifică puternic cu membrii grupului lor de prieteni. Această identificare și necesitatea de a face parte din grupul de prieteni poate determina mai ușor influențarea oamenilor. Cu alte cuvinte, ele pot fi mai predispuse la schimbarea comportamentului lor de băut pentru a se potrivi cu cei din jurul lor. Simplul simț al apartenenței la un grup de la sine nu înseamnă că veți termina ajunge să beți mai mult. Oamenii care au fost motivați să utilizeze Instagram pentru că erau considerați minunați sau pentru că doreau să verifice ceea ce făceau prietenii lor nu era legat de consumul mai mare de alcool.

Aceste constatări indică faptul că Instagram-ul sau nevoia de a aparține nu sunt ele însele probleme în determinarea cantității de băuturi alcoolice. Mai degrabă, studiul sugerează că ceea ce este mai important este cine alegeți să fie grupul de prieteni. Obiceiurile lor de băut și stilul de viață – și, probabil, și modelele lor de utilizare a presei sociale – pot influența propriile dvs. obiceiuri zilnice.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.